![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Haha..borg, znowu pomyłka mała.borg pisze:Nom, to było fajne w F1 i F2 - każdy test mógł przyneść sukces, porażke, krytyczny sukces i krytyczną porażkę, a procent zależał od umiejętności... Można było nawet mając mimalną jej wartość próbować, choć można było po kilku próbach np. przy otwieraniu popsuć zamek(no, zostawał wówczas dynamit).
Jeśli jesteś tego pewien MAd, to bardzo przepraszam za mieszanie faktów z farmazonami, prawda jest taka że dawno grałem w jedynkę i dwójkę, więc mogłem się pomylić (nie żeby mnie to usprawiedliwiało).MAd Phantom pisze:@MarcusdeBlack:
W F1 i F2 to było tak:
- WSZYSTKIE testy skilli w oknie dialogowym (science, barter, speech czasem doctor czy traps) miały progi, traktowane w sposób całkowicie binarny (a testów tych było b.dużo i nierzadko b.ważne)
- Większość testów atrybutów podobnie
- Wiele (wszystkie? Na 100% nie powiem teraz) skrzyń i drzwi (pułapek, popsutych maszyn i komputerów chyba też to się tyczyło) miało próg poniżej którego nie byłeś w stanie ich otworzyć (był nawet taki komunikat "your lockpick skills aren't high enough to open this lock" - czy jakoś tak)
- Były perki dające 100% critical chance na skillach bojowych (choć fakt, że dopiero pod koniec gry)
Nie wiem jak wy, ale wg mnie animacje śmierci były dużo lepsze w F1 niż w F3.Tori pisze:Pytanko, bo chyba jeszcze nikt tego nie zadał- czy Was też ostro wkurzało po raz nasty oglądanie w każdym starciu sekwencji, jak przeciwnik dostaje kulkę w głowę, odchyla się do tyłu, po czym wraca do pionu i atakuje?
ogólnie, broń w Falloucie 3 to jakiś wielki niesmaczny żart... do 18 lvl miałem jakąś cholerną strzelbę myśliwską! I dobrze mi szło, zmieniać jej nie zamierzam! Wystarczy spojrzeć na Obliviona, gdzie rodzajów broni jest sporo a do tego bardzo często zdarzają się unikaty (polecam zwłaszcza dodatek SI, Kieł Świtu po prostu wymiata!) albo na gothica gdzie broń jest zróżnicowana i gra wymusza szukanie lepszego sprzętu. A Fallout... a zresztą.Matt_92 pisze:Nie wiem jak wy, ale wg mnie animacje śmierci były dużo lepsze w F1 niż w F3.Tori pisze:Pytanko, bo chyba jeszcze nikt tego nie zadał- czy Was też ostro wkurzało po raz nasty oglądanie w każdym starciu sekwencji, jak przeciwnik dostaje kulkę w głowę, odchyla się do tyłu, po czym wraca do pionu i atakuje?
W momencie gdy bierze się "Krwawą jatkę" to prawie każda animacja wygląda identycznie.
Walka w FPP wygląda nawet nienajgorzej, ale jednak wolałbym żeby wystąpiła możliwość celowania przez przyrządy.
Jednak wolą żeby latał mi celownik, a nie po prostu rozrzut robił się losowo sam z siebie w zależności od tego jak wysoka jest umiejętność.
Broni jest bardzo mało. W BigGuns jest tak naprawdę tylko jeden miotacz ognia, minigun, dwie wyrzutnie rakiet, w SmallGuns minimalnie lepiej, poza tym nie ma możliwości ich modyfikacji.
WTF?! Czy według ciebie realistyczne jest, że po strzale z pistoletu wróg rozpada się na kawałki, a z samej głowy można wyliczyć z 8 części?Nesquel pisze:Krawej Jatki bardzo długo cieszyłem oczy dośc sporym realizmem
czytaj ze zrozumieniem, MattNo cóż, po wykupieniu Krawej Jatki bardzo długo cieszyłem oczy dośc sporym realizmem (ironia, ale sieczka na trzy fajerki)