No baaa - u nas tydzień ma 8 dni nie 7dem Zresztą tych zmian jest więcej - bo wszystko co związane z miarami czasu i kalendarzem jest swego rodzaju odzwierciedleniem tej nadrzędnej kosmogonii i kosmologii związanej z pozycją Podwójnej Kwadratury Wszechrzeczy w uniwersum Cienia, o której to Kwadraturze, czy też Mistycznym Oktagonie Wielkich Żywiołów wspomniałem parę słówek w topicu o wyglądzie Magii w II Ed.mrufon pisze:Jest i pewne nowość w generowaniu bohatera - pewne plusy i minusy pochodne znaku zodiaku bohatera. Zapraszamy do zapoznania się z kalendarzem Orindzkim. Dość mocno odbiega od standardowego. Znów nie chcieliśmy powielać, nawet jednostki czasu są mniej lub bardziej autorskie.
Grywalne rasy nieludzkie
-
- Pomywacz
- Posty: 38
- Rejestracja: poniedziałek, 15 października 2007, 23:03
- Numer GG: 5460249
- Lokalizacja: Zagłębie
Re: Grywalne rasy nieludzkie
-
- Marynarz
- Posty: 256
- Rejestracja: niedziela, 20 lutego 2005, 09:07
- Numer GG: 6025304
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Re: Grywalne rasy nieludzkie
Cyfra "8" odciska swe piętno niemal wszędzie. Tam, gdzie się uważnie spojrzy, spod powłoki ułudy wyłania się reprezentantka kosmicznej harmonii - ósemka
"Życie przecieka między palcami, gdy nie turlasz kostkami" - Platon
I am the Anti-Pope, Zlad the 666th!
I am the Anti-Pope, Zlad the 666th!