Parada Koksów
: poniedziałek, 12 lutego 2007, 17:59
PARADA KOKSÓW
"Oto gorąco witam wszystkich zgromadzonych na PIERWSZEJ TAWERNIANEJ (ALE DRUGIEJ W OGÓLE) PARADZIE KOKSÓW 2007. Zapraszamy do współpracy warmłotkowców, dedekowców, kryształoczasowców, neuroszimowców, czytaczy, mangowców, groplanszowników, filmowców, medżikdegateringowców oraz całą resztę zainteresowanych, a nie wymienionych. Nadszedł czas na wielką potyczkę, uroczystość, która zgromadzi KOKSÓW z całego Multiwersum! Bracia i siosty, dzieci Tawerny, szykujcie swoich podopiecznych, poznajcie zasady rządzące PARADĄ KOKSÓW, walczcie o tytuł PIERWSZEGO KOKSA IV RZECZPOSPOLITEJ oraz cenne posty! (tego jeszcze nie było: jeden wysłany na PARADZIE KOKSÓW post=jeden wysłany post na Twoim koncie!) Do pracy, rrrodacy!"
PARADA KOKSÓW to niezwykły turniej, w którym może wziąć udział każdy zainteresowany użytkownik forum Tawerny RPG. Przyłącz się i wystaw od dawna trenowanego przez siebie KOKSA.
O co chodzi dokładnie? Zacznij, wprowadzając dowolnym sposobem na pole walki KOKSA (akcja nazwywa się "powołaniem"). Przykład:
Wykopuję ze żwiru OBLEŚNEGO POPĘDLIWEGO ROBALA Z BOLYWOOD!
drugi przykład
Wołam po imieniu EPICKIEGO KRASNOLUDZKIEGO EMERYTA GIMLIEGO DZIERŻĄCEGO MACZETĘ.
KOKSA wyróżnia od pozostałych długie imię. Jako, że chodzi tu o pokonanie przeciwnika, każdy z nich ma dwie nietypowe umiejętności. Przykład:
Mój KOKS potrafi: stosować niecne sztuczki akwizytorskie; połykać sprzęt AGD.
drugi przykład
... który umie: torować maczetą drogę przez busz; pękać duże kamyki.
KOKS może bez problemu zniszczyć innego KOKSA, jeśli ten w jakiś sposób się nie ochroni. KOKS, wchodząc na pole walki, powinien znaleźć sobie bezpieczne miejsce i wychodzić stamtąd tylko, gdy atakuje. Przykład:
OBLEŚNY POPĘDLIWY ROBAL Z BOLYWOOD zakopuje się w piaskownicy!
drugi przykład
Mój KOKS GIMLI kupuje od znajomego używaną lodówkę i ukrywa się w niej.
Tyle możesz, drogi uczestniku PARADY, zrobić w swym pierwszym poście (chyba, że masz na to ochotę i napiszesz coś więcej o swym KOKSIE, nie będzie to jednak miało wpływu na grę). Po pewnym czasie, w kolejnym (nigdy nie pisz dwóch pod rząd!) możesz powołać następnego - masz prawo posiadać jednocześnie maksymalnie trzech - lub dokonać ataku jednym ze swoich podopiecznych. Jako, że wszystkie KOKSY Twych przeciwników na pewno będą ukryte, musisz użyć zdolności swego KOKSA. Przykład:
OBLEŚNY POPĘDLIWY ROBAL Z BOLYWOOD na chwilię wychyla się z piaskownicy, po czym pożera lodówkę, w której siedzi EPICKI KRASNOLUDZKI EMERYT GIMLI DZIERŻĄCy MACZETĘ. [tu wstaw imię użytkownika], twój KOKS został unicestwiony!
Zauważ, że GIMLI nie mógłby pokonać zakopanego ROBALA, więc uczestnik PARADY musiałby powołać nowego KOKSA lub zaatakować innego wrogiego KOKSA. Przykład:
EPICKI KRASNOLUDZKI EMERYT GIMLI DZIERŻĄCy MACZETĘ przedziera się przy jej pomocy do obozującego w lesie OBŁĄKANEGO MAŁPIARZA VINCENTEGO, po czym szatkuje go na śmierć. [tu wstaw imię użytkownika], GIMLI bezpowrotnie zniszczył twojego KOKSA.
inny przykład
KRASNOLUDZKI EMERYT pęka duży kamyk w górach, w których WENEZUELSKI BARON CZARNEJ MAGII zbudował rękami swych sług fortecę, wywołując lawinę i niszcząc fortyfikacje, po czym osobiście dusi przeciwnika gołymi rękoma. Mój przeciwniku [tu wstaw imię użytkownika], WENEZUELSKI BARON CZARNEJ MAGII zginął i nic tego już nie zmieni.
Pamiętaj, że do mocy KOKSÓW można podchodzić bardzo luźno, więc KOKS potrafiący "stosować niecne sztuczki akwizytorskie" może np. wywabić przeciwnika z "prastarego gotyckiego zamczyska zamieszkanego przez setki wygłodniałych upiorów" i unicestwić. Podobnież umiejętność "niesamowicie szybkiego pędzenia samogonu z powietrza" będzie znakomitą zasadzką na przeciwnika "ukrywającego się na samym środku bezludnej pustyni". Czasem, jeśli sposób działania umiejętności może wydać się niejasny, warto napisać nieco dokładniejsze uzasadnienie. Przykład:
OBŁĄKANY MAŁPIARZ VINCENTY wypróbowuje nowe metody wychowawcze Ministra Edukacji wobec spędzającego wakacje na Antarktydzie OBLEŚNEGO POPĘDLIWEGO ROBALA Z BOLYWOOD. Głośny wrzask topi lodowce, a ROBAL umiera w lodowatej wodzie. Ja i mój KOKS pokonaliśmy kolejnego twojego KOKSA, [tu wstaw imię użytkownika]! Wciąż chcesz walczyć?
PODSUMOWANIE:
1) Post- powołaj KOKSA, popisz się pomysłowością i ciekawym imieniem. Daj mu dwie zdolności i ukryj go przed wrogimi atakami. Nieukryty KOKS może zostać pokonany bez problemu przez dowolnego innego.
Kolejne posty- możesz albo zaatakować, albo powołać KOKSA (maksymalnie trzech dla jednego użytkownika, jeśli któryś z Twoich zginie - powołaj następnego). Możesz też zmienić kryjówkę jednego ze swoich. Lub pozbyć się któregoś.
UWAGI:
- Oficjalny interwał - 3 posty. Oznacza to, że zanim ponownie zadziałasz, co najmniej trzy osoby muszą napisać swoje posty (w których prowadzą działania związne z grą).
- Umiejętności KOKSÓW powinny być pomysłowe, nie niszczycielskie. Nie dawaj więc KOKSOWI umiejętności "niszczenia wszystkiego za pomocą bomb atomowych", bo popsujesz zabawę.
- Nazwa KOKSA, dla zachowania przejrzystości, nie może być dłuższa niż 10 słów.
- Wskazane jest pisanie w swoich postach (na końcu, najlepiej kolorem): jakie masz aktualnie żywe KOKSY, jakie straciłeś i ile pokonałeś. Najważniejsza jest ta pierwsza informacja.
- Nikt nie zabrania Ci w swoich postach komentować sytuacji na polu walki, podżegać innych użytkowników do ataku czy nawiązywać sojuszy.
- Pokonany KOKS nie może być ponownie atakowany. Taka akcja jest bezcelowa i po prostu traci się przez nią kolejkę.
- Wracając do gry, sprawdź, czy twe KOKSY wciąż jeszcze istnieją!
- Nie niszczcie graczy dopiero co wchodzących do gry z jednym KOKSEM (w późniejszej fazie rozgrywki). To raczej prośba, niż zasada.
UWAGA SPECIALNA:
Jest to druga edycja PARADY KOKSÓW i tym razem właśnie Tawerna dostąpiła zaszczytu bycia główną przestrzenią rozgrywek. W poprzedniej udało się powołać liczbę KOKSÓW idącą w dziesiątki i napisać 117 postów, gromadząc sporą grupę użytkowników. Miejmy nadzieję, że i u Was się przyjmie.
Cały niniejszy post, wyjąwszy fragment zapisany niebieską czcionką, jest oficjalnym wstępem do PARADY KOKSÓW i prawa autorskie do niego posiadam wyłącznie ja. Nieświadomie pomogli: Swarog, M.Koncman, Smg oraz Bel epsrit.
To wszystko. W przypadku wątpliwości- zgłaszać, a postaram się je rozwiać. W czasie rozgrywki licz KOKSY przeciwnika, które pokonałeś. Największy niszczyciel otrzyma zaszczytny tytuł PIERWSZEGO KOKSA IV RZECZPOSPOILITEJ! (no i sporo postów na koncie, tak dla zainteresowanych). Udało Ci się przebrnąć przez zasady i zrozumieć je? Gratuluję, bo oto PARADA KOKSÓW zaczyna się!
-------------------------------
Wyławiam ze stawu STAREGO RZĘŻĄCEGO GĄSIORA-PASTUCHA HURLEYA, który potrafi: zjadać owoce wraz z pestkami; pilotować telepatycznie papierowe samolociki! GĄSIOR-PASTUCH HURLEY buduje lepiankę i ukrywa się w niej, bezpieczny przed wszelkimi atakami. Nie macie najmniejszych szans!
"Oto gorąco witam wszystkich zgromadzonych na PIERWSZEJ TAWERNIANEJ (ALE DRUGIEJ W OGÓLE) PARADZIE KOKSÓW 2007. Zapraszamy do współpracy warmłotkowców, dedekowców, kryształoczasowców, neuroszimowców, czytaczy, mangowców, groplanszowników, filmowców, medżikdegateringowców oraz całą resztę zainteresowanych, a nie wymienionych. Nadszedł czas na wielką potyczkę, uroczystość, która zgromadzi KOKSÓW z całego Multiwersum! Bracia i siosty, dzieci Tawerny, szykujcie swoich podopiecznych, poznajcie zasady rządzące PARADĄ KOKSÓW, walczcie o tytuł PIERWSZEGO KOKSA IV RZECZPOSPOLITEJ oraz cenne posty! (tego jeszcze nie było: jeden wysłany na PARADZIE KOKSÓW post=jeden wysłany post na Twoim koncie!) Do pracy, rrrodacy!"
PARADA KOKSÓW to niezwykły turniej, w którym może wziąć udział każdy zainteresowany użytkownik forum Tawerny RPG. Przyłącz się i wystaw od dawna trenowanego przez siebie KOKSA.
O co chodzi dokładnie? Zacznij, wprowadzając dowolnym sposobem na pole walki KOKSA (akcja nazwywa się "powołaniem"). Przykład:
Wykopuję ze żwiru OBLEŚNEGO POPĘDLIWEGO ROBALA Z BOLYWOOD!
drugi przykład
Wołam po imieniu EPICKIEGO KRASNOLUDZKIEGO EMERYTA GIMLIEGO DZIERŻĄCEGO MACZETĘ.
KOKSA wyróżnia od pozostałych długie imię. Jako, że chodzi tu o pokonanie przeciwnika, każdy z nich ma dwie nietypowe umiejętności. Przykład:
Mój KOKS potrafi: stosować niecne sztuczki akwizytorskie; połykać sprzęt AGD.
drugi przykład
... który umie: torować maczetą drogę przez busz; pękać duże kamyki.
KOKS może bez problemu zniszczyć innego KOKSA, jeśli ten w jakiś sposób się nie ochroni. KOKS, wchodząc na pole walki, powinien znaleźć sobie bezpieczne miejsce i wychodzić stamtąd tylko, gdy atakuje. Przykład:
OBLEŚNY POPĘDLIWY ROBAL Z BOLYWOOD zakopuje się w piaskownicy!
drugi przykład
Mój KOKS GIMLI kupuje od znajomego używaną lodówkę i ukrywa się w niej.
Tyle możesz, drogi uczestniku PARADY, zrobić w swym pierwszym poście (chyba, że masz na to ochotę i napiszesz coś więcej o swym KOKSIE, nie będzie to jednak miało wpływu na grę). Po pewnym czasie, w kolejnym (nigdy nie pisz dwóch pod rząd!) możesz powołać następnego - masz prawo posiadać jednocześnie maksymalnie trzech - lub dokonać ataku jednym ze swoich podopiecznych. Jako, że wszystkie KOKSY Twych przeciwników na pewno będą ukryte, musisz użyć zdolności swego KOKSA. Przykład:
OBLEŚNY POPĘDLIWY ROBAL Z BOLYWOOD na chwilię wychyla się z piaskownicy, po czym pożera lodówkę, w której siedzi EPICKI KRASNOLUDZKI EMERYT GIMLI DZIERŻĄCy MACZETĘ. [tu wstaw imię użytkownika], twój KOKS został unicestwiony!
Zauważ, że GIMLI nie mógłby pokonać zakopanego ROBALA, więc uczestnik PARADY musiałby powołać nowego KOKSA lub zaatakować innego wrogiego KOKSA. Przykład:
EPICKI KRASNOLUDZKI EMERYT GIMLI DZIERŻĄCy MACZETĘ przedziera się przy jej pomocy do obozującego w lesie OBŁĄKANEGO MAŁPIARZA VINCENTEGO, po czym szatkuje go na śmierć. [tu wstaw imię użytkownika], GIMLI bezpowrotnie zniszczył twojego KOKSA.
inny przykład
KRASNOLUDZKI EMERYT pęka duży kamyk w górach, w których WENEZUELSKI BARON CZARNEJ MAGII zbudował rękami swych sług fortecę, wywołując lawinę i niszcząc fortyfikacje, po czym osobiście dusi przeciwnika gołymi rękoma. Mój przeciwniku [tu wstaw imię użytkownika], WENEZUELSKI BARON CZARNEJ MAGII zginął i nic tego już nie zmieni.
Pamiętaj, że do mocy KOKSÓW można podchodzić bardzo luźno, więc KOKS potrafiący "stosować niecne sztuczki akwizytorskie" może np. wywabić przeciwnika z "prastarego gotyckiego zamczyska zamieszkanego przez setki wygłodniałych upiorów" i unicestwić. Podobnież umiejętność "niesamowicie szybkiego pędzenia samogonu z powietrza" będzie znakomitą zasadzką na przeciwnika "ukrywającego się na samym środku bezludnej pustyni". Czasem, jeśli sposób działania umiejętności może wydać się niejasny, warto napisać nieco dokładniejsze uzasadnienie. Przykład:
OBŁĄKANY MAŁPIARZ VINCENTY wypróbowuje nowe metody wychowawcze Ministra Edukacji wobec spędzającego wakacje na Antarktydzie OBLEŚNEGO POPĘDLIWEGO ROBALA Z BOLYWOOD. Głośny wrzask topi lodowce, a ROBAL umiera w lodowatej wodzie. Ja i mój KOKS pokonaliśmy kolejnego twojego KOKSA, [tu wstaw imię użytkownika]! Wciąż chcesz walczyć?
PODSUMOWANIE:
1) Post- powołaj KOKSA, popisz się pomysłowością i ciekawym imieniem. Daj mu dwie zdolności i ukryj go przed wrogimi atakami. Nieukryty KOKS może zostać pokonany bez problemu przez dowolnego innego.
Kolejne posty- możesz albo zaatakować, albo powołać KOKSA (maksymalnie trzech dla jednego użytkownika, jeśli któryś z Twoich zginie - powołaj następnego). Możesz też zmienić kryjówkę jednego ze swoich. Lub pozbyć się któregoś.
UWAGI:
- Oficjalny interwał - 3 posty. Oznacza to, że zanim ponownie zadziałasz, co najmniej trzy osoby muszą napisać swoje posty (w których prowadzą działania związne z grą).
- Umiejętności KOKSÓW powinny być pomysłowe, nie niszczycielskie. Nie dawaj więc KOKSOWI umiejętności "niszczenia wszystkiego za pomocą bomb atomowych", bo popsujesz zabawę.
- Nazwa KOKSA, dla zachowania przejrzystości, nie może być dłuższa niż 10 słów.
- Wskazane jest pisanie w swoich postach (na końcu, najlepiej kolorem): jakie masz aktualnie żywe KOKSY, jakie straciłeś i ile pokonałeś. Najważniejsza jest ta pierwsza informacja.
- Nikt nie zabrania Ci w swoich postach komentować sytuacji na polu walki, podżegać innych użytkowników do ataku czy nawiązywać sojuszy.
- Pokonany KOKS nie może być ponownie atakowany. Taka akcja jest bezcelowa i po prostu traci się przez nią kolejkę.
- Wracając do gry, sprawdź, czy twe KOKSY wciąż jeszcze istnieją!
- Nie niszczcie graczy dopiero co wchodzących do gry z jednym KOKSEM (w późniejszej fazie rozgrywki). To raczej prośba, niż zasada.
UWAGA SPECIALNA:
Jest to druga edycja PARADY KOKSÓW i tym razem właśnie Tawerna dostąpiła zaszczytu bycia główną przestrzenią rozgrywek. W poprzedniej udało się powołać liczbę KOKSÓW idącą w dziesiątki i napisać 117 postów, gromadząc sporą grupę użytkowników. Miejmy nadzieję, że i u Was się przyjmie.
Cały niniejszy post, wyjąwszy fragment zapisany niebieską czcionką, jest oficjalnym wstępem do PARADY KOKSÓW i prawa autorskie do niego posiadam wyłącznie ja. Nieświadomie pomogli: Swarog, M.Koncman, Smg oraz Bel epsrit.
To wszystko. W przypadku wątpliwości- zgłaszać, a postaram się je rozwiać. W czasie rozgrywki licz KOKSY przeciwnika, które pokonałeś. Największy niszczyciel otrzyma zaszczytny tytuł PIERWSZEGO KOKSA IV RZECZPOSPOILITEJ! (no i sporo postów na koncie, tak dla zainteresowanych). Udało Ci się przebrnąć przez zasady i zrozumieć je? Gratuluję, bo oto PARADA KOKSÓW zaczyna się!
-------------------------------
Wyławiam ze stawu STAREGO RZĘŻĄCEGO GĄSIORA-PASTUCHA HURLEYA, który potrafi: zjadać owoce wraz z pestkami; pilotować telepatycznie papierowe samolociki! GĄSIOR-PASTUCH HURLEY buduje lepiankę i ukrywa się w niej, bezpieczny przed wszelkimi atakami. Nie macie najmniejszych szans!