Tawerna RPG jest stowarzyszeniem zarejestrowanym, przez co posiada osobowość prawną.
 I.  REGULAMIN TAWERNY RPG
 I.  REGULAMIN TAWERNY RPG:arrow:1. Pamiętaj, że wszyscy redaktorzy są sobie równi. U nas nie ma równych i równiejszych!
:arrow:2. Nie jesteśmy sobie obcy, dlatego anonimowość jest najlepszym dowodem na to, że dana osoba nam nie ufa i nie interesują ją sprawy Tawerny RPG. Powinieneś przedstawić się na liście dyskusyjnej i wypełnić ankietę.
:arrow:3. Jesteś tu po to, aby wspomagać nas tekstami, a nie zaszczycać obecnością. Twoim obowiązkiem jest napisanie przynajmniej jednego artykułu na dwa miesiące.*
:arrow:4. Możesz zabronić zamieszczenia swojego artykułu, na łamach "CD-Action", bądź zażądać za to pieniędzy.
:arrow:5. Prawa autorskie, do tekstów, należą do Ciebie, ale nie możesz zabronić publikowania ich w Tawernie RPG/TRPG On-line lub żądać za to pieniędzy, ponieważ z chwilą oddania tekstu, jego prawa autorskie należą również do całej ekipy Tawerny RPG. Teksty, które zostały wykorzystane w ciągu 4 miesięcy od chwili oddania, mogą być publikowane u szeroko pojętej konkurencji, tylko po spełnieniu odpowiednich warunków, ustalanych przez szefa zespołu redakcyjnego Tawerny RPG. Redaktor jest zobowiązany do powiadomienia szefa zespołu redakcyjnego, jeśli jego tekst już jest, lub był gdzieś wykorzystany.
:arrow:6. Wszystko co robimy jest dobrowolne i społeczne. Nikt nam za to nie płaci ani nie dziękuje. Nie spodziewaj się, że ta sytuacja szybko się zmieni.
:arrow:7. Pracę u nas, traktuj jako dobrą zabawę, dokształcanie swoich zdolności dziennikarskich, próbę odpowiedzialności i życia z ludźmi. Pamiętaj jednak, że jest to ciągle obowiązek, który zgodziłeś się wykonywać.
:arrow:8. Jeżeli przez dłuższy czas, nie będziesz miał dostępu do Internetu, to Twoim obowiązkiem jest poinformować nas o tym.
:arrow:9. Sam fakt wstąpienia do Tawerny RPG jest równoważny z zaakceptowaniem jej regulaminu.
__________
*) Nie dotyczy osób o funkcjach: redaktor naczelny i jego zastępcy, webmaster, grafik, korekta i innych funkcji nie związanych z pisaniem artykułów.
 
    II. PODZIAŁ FUNKCJI I ZAKRES DZIAŁAŃ CZŁONKÓW TAWERNY RPG
 II. PODZIAŁ FUNKCJI I ZAKRES DZIAŁAŃ CZŁONKÓW TAWERNY RPG:arrow:1. Podział funkcji w e-zinie Tawerna RPG:
 :arrow:1.1. Pion redakcyjny
   :arrow:1.1. Pion redakcyjny 
    :arrow:1.1.1. Redaktor Naczelny
  :arrow:1.1.1. Redaktor Naczelny 
    :arrow:1.1.2. Zastępca Redaktora Naczelnego
  :arrow:1.1.2. Zastępca Redaktora Naczelnego 
    :arrow:1.1.3. Szef Kącika
  :arrow:1.1.3. Szef Kącika 
    :arrow:1.1.4. Szef Podkącika
  :arrow:1.1.4. Szef Podkącika 
    :arrow:1.1.5. Redaktor
  :arrow:1.1.5. Redaktor 
    :arrow:1.1.6. Stały współpracownik
  :arrow:1.1.6. Stały współpracownik 
    :arrow:1.1.7. Wolny strzelec
  :arrow:1.1.7. Wolny strzelec :arrow:1.2. Pion techniczny
   :arrow:1.2. Pion techniczny 
    :arrow:1.2.1. Członek komisji do spraw organizacyjnych
  :arrow:1.2.1. Członek komisji do spraw organizacyjnych 
    :arrow:1.2.2. Członek komisji rekrutacyjnej
  :arrow:1.2.2. Członek komisji rekrutacyjnej 
    :arrow:1.2.3 Członek działu korekty
  :arrow:1.2.3 Członek działu korekty 
    :arrow:1.2.4. Moderator Listy Dyskusyjnej dla Redakcji
  :arrow:1.2.4. Moderator Listy Dyskusyjnej dla Redakcji 
    :arrow:1.2.5. Moderator Listy Dyskusyjnej dla czytelników
  :arrow:1.2.5. Moderator Listy Dyskusyjnej dla czytelników 
    :arrow:1.2.6. Administrator forum
  :arrow:1.2.6. Administrator forum 
    :arrow:1.2.7. Moderator kanału IRC
  :arrow:1.2.7. Moderator kanału IRC 
    :arrow:1.2.8. Webmaster
  :arrow:1.2.8. Webmaster 
    :arrow:1.2.9. Informacja
  :arrow:1.2.9. Informacja:arrow:2. Zakres działań członków pionu redakcyjnego:
 :arrow:2.1. Redaktor Naczelny
   :arrow:2.1. Redaktor Naczelny 
    :arrow:2.1.1. Nadzór pracy wszystkich członków e-zinu Tawerna RPG
  :arrow:2.1.1. Nadzór pracy wszystkich członków e-zinu Tawerna RPG 
    :arrow:2.1.2. Nadzór działań wszystkich działów
  :arrow:2.1.2. Nadzór działań wszystkich działów 
    :arrow:2.1.3. Skład bieżącego numeru
  :arrow:2.1.3. Skład bieżącego numeru 
    :arrow:2.1.4. Podejmowanie decyzji dotyczących organizacji e-zinu Tawerna RPG
  :arrow:2.1.4. Podejmowanie decyzji dotyczących organizacji e-zinu Tawerna RPG :arrow:2.2. Zastępca Redaktora Naczelnego
   :arrow:2.2. Zastępca Redaktora Naczelnego 
    :arrow:2.2.1. Nadzór działu korekty
  :arrow:2.2.1. Nadzór działu korekty 
    :arrow:2.2.2. Współpraca z konkurencją
  :arrow:2.2.2. Współpraca z konkurencją 
    :arrow:2.2.3. Pomoc dla Redaktora Naczelnego
  :arrow:2.2.3. Pomoc dla Redaktora Naczelnego :arrow:2.3. Szef Kącika
   :arrow:2.3. Szef Kącika 
    :arrow:2.3.1. Nadzór pracy członków kącika
  :arrow:2.3.1. Nadzór pracy członków kącika 
    :arrow:2.3.2. Skład kącika
  :arrow:2.3.2. Skład kącika 
    :arrow:2.3.3. Korekta merytoryczna tekstów
  :arrow:2.3.3. Korekta merytoryczna tekstów 
    :arrow:2.3.4. Pomoc dla Redaktora Naczelnego
  :arrow:2.3.4. Pomoc dla Redaktora Naczelnego 
    :arrow:2.3.5. Pomoc dla członków komisji rekrutacyjnej
  :arrow:2.3.5. Pomoc dla członków komisji rekrutacyjnej 
    :arrow:2.3.6. Pisanie minimum jednego tekstu do swojego Kącika miesięcznie
  :arrow:2.3.6. Pisanie minimum jednego tekstu do swojego Kącika miesięcznie :arrow:2.4. Szef Podkącika
   :arrow:2.4. Szef Podkącika 
    :arrow:2.4.1. Nadzór pracy członków podkącika
  :arrow:2.4.1. Nadzór pracy członków podkącika 
    :arrow:2.4.2. Skład podkącika
  :arrow:2.4.2. Skład podkącika 
    :arrow:2.4.3. Korekta merytoryczna tekstów
  :arrow:2.4.3. Korekta merytoryczna tekstów 
    :arrow:2.4.4. Pomoc dla szefa kącika
  :arrow:2.4.4. Pomoc dla szefa kącika 
    :arrow:2.4.5. Pomoc dla członków komisji rekrutacyjnej
  :arrow:2.4.5. Pomoc dla członków komisji rekrutacyjnej 
    :arrow:2.4.6. Pisanie minimum jednego tekstu do swojego podkącika miesięcznie
  :arrow:2.4.6. Pisanie minimum jednego tekstu do swojego podkącika miesięcznie :arrow:2.5. Redaktor
   :arrow:2.5. Redaktor 
    :arrow:2.5.1. Zapewnienie co najmniej jednego tekstu na dwa miesiące dla każdego kącika, w którym jest redaktorem
  :arrow:2.5.1. Zapewnienie co najmniej jednego tekstu na dwa miesiące dla każdego kącika, w którym jest redaktorem 
    :arrow:2.5.2. Pomoc dla szefa podkącika
  :arrow:2.5.2. Pomoc dla szefa podkącika :arrow:2.6. Stały współpracownik
   :arrow:2.6. Stały współpracownik 
    :arrow:2.6.1. Zapewnienie co najmniej jednego tekstu na dwa miesiące
  :arrow:2.6.1. Zapewnienie co najmniej jednego tekstu na dwa miesiące :arrow:2.7. Wolny strzelec
   :arrow:2.7. Wolny strzelec 
    :arrow:2.7.1. Zapewnienie co najmniej jednego tekstu
  :arrow:2.7.1. Zapewnienie co najmniej jednego tekstu:arrow:3. Zakres działań członków pionu technicznego:
 :arrow:3.1. Członek komisji do spraw organizacyjnych
   :arrow:3.1. Członek komisji do spraw organizacyjnych 
    :arrow:3.1.1. Opracowanie statutu e-zinu Tawerna RPG
  :arrow:3.1.1. Opracowanie statutu e-zinu Tawerna RPG 
    :arrow:3.1.2. Pomoc Redaktorowi Naczelnemu w sprawach organizacyjnych
  :arrow:3.1.2. Pomoc Redaktorowi Naczelnemu w sprawach organizacyjnych 
    :arrow:3.1.3. Przeprowadzanie głosowań w sprawach organizacyjnych
  :arrow:3.1.3. Przeprowadzanie głosowań w sprawach organizacyjnych :arrow:3.2. Członek komisji rekrutacyjnej
   :arrow:3.2. Członek komisji rekrutacyjnej 
    :arrow:3.2.1. Ocenianie tekstów chętnych do wstąpienia do e-zinu Tawerna RPG
  :arrow:3.2.1. Ocenianie tekstów chętnych do wstąpienia do e-zinu Tawerna RPG 
    :arrow:3.2.2. Poszukiwanie chętnych do wstąpienie do e-zinu Tawerna RPG
  :arrow:3.2.2. Poszukiwanie chętnych do wstąpienie do e-zinu Tawerna RPG :arrow:3.3. Członek działu korekty
   :arrow:3.3. Członek działu korekty 
    :arrow:3.3.1. Korekta językowo-ortograficzna tekstów
  :arrow:3.3.1. Korekta językowo-ortograficzna tekstów 
    :arrow:3.3.2. Korekta stylistyczna tekstów
  :arrow:3.3.2. Korekta stylistyczna tekstów :arrow:3.4. Moderator Listy Dyskusyjnej dla Redakcji
   :arrow:3.4. Moderator Listy Dyskusyjnej dla Redakcji 
    :arrow:3.4.1. Opieka nad Listą Dyskusyjną dla Redakcji
  :arrow:3.4.1. Opieka nad Listą Dyskusyjną dla Redakcji 
    :arrow:3.4.2. Pilnowanie przestrzegania regulaminu listy dyskusyjnej dla redakcji
  :arrow:3.4.2. Pilnowanie przestrzegania regulaminu listy dyskusyjnej dla redakcji :arrow:3.5. Moderator Listy Dyskusyjnej dla czytelników
   :arrow:3.5. Moderator Listy Dyskusyjnej dla czytelników 
    :arrow:3.5.1. Opieka nad Listą Dyskusyjną dla czytelników
  :arrow:3.5.1. Opieka nad Listą Dyskusyjną dla czytelników 
    :arrow:3.5.2. Pilnowanie przestrzegania regulaminu listy dyskusyjnej dla czytelników
  :arrow:3.5.2. Pilnowanie przestrzegania regulaminu listy dyskusyjnej dla czytelników :arrow:3.6. Administrator forum
   :arrow:3.6. Administrator forum 
    :arrow:3.6.1. Opieka nad forum
  :arrow:3.6.1. Opieka nad forum 
    :arrow:3.6.2. Pilnowanie przestrzegania regulaminu forum
  :arrow:3.6.2. Pilnowanie przestrzegania regulaminu forum :arrow:3.7. Moderator kanału IRC
   :arrow:3.7. Moderator kanału IRC 
    :arrow:3.7.1. Opieka nad kanałem IRC
  :arrow:3.7.1. Opieka nad kanałem IRC 
    :arrow:3.7.2. Pilnowanie przestrzegania regulaminu kanału IRC
  :arrow:3.7.2. Pilnowanie przestrzegania regulaminu kanału IRC :arrow:3.8. Webmaster
   :arrow:3.8. Webmaster 
    :arrow:3.8.1. Opieka nad oficjalną stroną WWW e-zinu Tawerna RPG
  :arrow:3.8.1. Opieka nad oficjalną stroną WWW e-zinu Tawerna RPG 
    :arrow:3.8.2. Opieka nad stroną WWW dla redakcji
  :arrow:3.8.2. Opieka nad stroną WWW dla redakcji 
    :arrow:3.8.3. Przygotowywanie archiwum
  :arrow:3.8.3. Przygotowywanie archiwum :arrow:3.9. Informacja
   :arrow:3.9. Informacja 
    :arrow:3.9.1. Gromadzenie danych o redakcji e-zinu Tawerna RPG
  :arrow:3.9.1. Gromadzenie danych o redakcji e-zinu Tawerna RPG 
    :arrow:3.9.2. Udostępnianie danych o redakcji na potrzeby członków redakcji
  :arrow:3.9.2. Udostępnianie danych o redakcji na potrzeby członków redakcji 
    :arrow:3.9.3. Udostępnianie informacji o wydarzeniach związanych z e-zinem Tawerna RPG
  :arrow:3.9.3. Udostępnianie informacji o wydarzeniach związanych z e-zinem Tawerna RPG 
    :arrow:3.9.4. Udostępnianie informacji o terminach deadline'u
  :arrow:3.9.4. Udostępnianie informacji o terminach deadline'u 
    
   III. REGULAMIN LISTY DYSKUSYJNEJ DLA REDAKTORÓW TAWERNY RPG
 III. REGULAMIN LISTY DYSKUSYJNEJ DLA REDAKTORÓW TAWERNY RPG:arrow:1. Lista dyskusyjna dla redaktorów Tawerny RPG, jest integralną częścią Tawerny RPG, przeznaczoną tylko dla jej redaktorów.
:arrow:2. Nadzór nad listą sprawuje jej moderator, czyli osoba wyznaczona do tego celu przez redaktora naczelnego Tawerny RPG.
:arrow:3. Lista jest miejscem wymiany informacji pomiędzy redaktorami Tawerny RPG.
:arrow:4. Każdy redaktor Tawerny RPG jest zobowiązany do zapisania się na listę. Należy zgłosić się w tej sprawie do moderatora listy.
:arrow:5. Reguły dotyczące użytkowników listy:
 :arrow:5.1. Lista przeznaczona jest wyłącznie dla redaktorów Tawerny RPG bądź też ludzi bezpośrednio z nią związanych. W tej kwestii o obecności danej osoby na liście decyduje jej moderator;
   :arrow:5.1. Lista przeznaczona jest wyłącznie dla redaktorów Tawerny RPG bądź też ludzi bezpośrednio z nią związanych. W tej kwestii o obecności danej osoby na liście decyduje jej moderator; :arrow:5.2. O zapisaniu danej osoby na listę decyduje jej moderator;
   :arrow:5.2. O zapisaniu danej osoby na listę decyduje jej moderator; :arrow:5.3. Przyjętym standardem kodowania znaków w listach jest ISO-8859-2 lub brak polskich liter. Preferowany jest brak polskich liter;
   :arrow:5.3. Przyjętym standardem kodowania znaków w listach jest ISO-8859-2 lub brak polskich liter. Preferowany jest brak polskich liter; :arrow:5.4. Zabrania się wysyłania listów w formie plików HTML;
   :arrow:5.4. Zabrania się wysyłania listów w formie plików HTML; :arrow:5.5. Zabrania się wysyłania niczemu nie służących listów, generujących zbędny ruch na liście, czyli tzw. "spamu";
   :arrow:5.5. Zabrania się wysyłania niczemu nie służących listów, generujących zbędny ruch na liście, czyli tzw. "spamu"; :arrow:5.6. Zabrania się dyskusji na tematy prywatne, które nie dotyczą innych użytkowników listy;
   :arrow:5.6. Zabrania się dyskusji na tematy prywatne, które nie dotyczą innych użytkowników listy; :arrow:5.7. Każdy użytkownik listy, w przypadku gdy odpowiada na czyjś list, ma obowiązek oznaczania wypowiedzi swojego przedmówcy, najlepiej poprzez dodanie ">" na początku każdej linijki zawierającej cytowany fragment. Wypada także zaznaczyć na początku swojego listu komu się odpowiada;
   :arrow:5.7. Każdy użytkownik listy, w przypadku gdy odpowiada na czyjś list, ma obowiązek oznaczania wypowiedzi swojego przedmówcy, najlepiej poprzez dodanie ">" na początku każdej linijki zawierającej cytowany fragment. Wypada także zaznaczyć na początku swojego listu komu się odpowiada; :arrow:5.8. Uprasza się użytkownika o nie oznaczanie swoich listów wysokim, bądź niskim priorytetem bez wyraźnego celu. Użytkownik ma prawo oznaczyć list wysokim priorytetem tylko i wyłącznie gdy jego list dotyczy ważnych spraw związanych bezpośrednio z Tawerną RPG. W przypadku ważnych spraw dotyczących użytkowników listy lecz nie związanych bezpośrednio z funkcjonowaniem Tawerny RPG użytkownik powinien oznaczyć wiadomość niskim priorytetem;
   :arrow:5.8. Uprasza się użytkownika o nie oznaczanie swoich listów wysokim, bądź niskim priorytetem bez wyraźnego celu. Użytkownik ma prawo oznaczyć list wysokim priorytetem tylko i wyłącznie gdy jego list dotyczy ważnych spraw związanych bezpośrednio z Tawerną RPG. W przypadku ważnych spraw dotyczących użytkowników listy lecz nie związanych bezpośrednio z funkcjonowaniem Tawerny RPG użytkownik powinien oznaczyć wiadomość niskim priorytetem; :arrow:5.9. Uprasza się użytkowników listy o nie wysyłanie listów mających na celu obrażenie innego użytkownika. Nie przestrzeganie tego punktu może spotkać się z nałożeniem przez moderatora sankcji. Dotyczy to również przypadków nie przestrzegania zasad "netykiety";
   :arrow:5.9. Uprasza się użytkowników listy o nie wysyłanie listów mających na celu obrażenie innego użytkownika. Nie przestrzeganie tego punktu może spotkać się z nałożeniem przez moderatora sankcji. Dotyczy to również przypadków nie przestrzegania zasad "netykiety"; :arrow:5.10. Ujawnienie wysyłania przez użytkownika nieświadomie wirusa spotka się z nałożenie przez moderatora sankcji., z wcześniejszym powiadomieniem, na czas usunięcia z komputera wirusa. Świadome i celowe wysłanie wirusa na listę spotka się z sankcjami opisanymi w punkcie 6.4.;
   :arrow:5.10. Ujawnienie wysyłania przez użytkownika nieświadomie wirusa spotka się z nałożenie przez moderatora sankcji., z wcześniejszym powiadomieniem, na czas usunięcia z komputera wirusa. Świadome i celowe wysłanie wirusa na listę spotka się z sankcjami opisanymi w punkcie 6.4.; :arrow:5.11. Kategorycznie zabrania się wysyłania załączników (plików), których łączna objętość, wraz z listem, przekracza 150 kB (kilobajtów). Wysłanie większego załącznika musi być powiadomione przynajmniej dzień wcześniej na liście dyskusyjnej i musi spotkać się ze zgoda użytkowników listy;
   :arrow:5.11. Kategorycznie zabrania się wysyłania załączników (plików), których łączna objętość, wraz z listem, przekracza 150 kB (kilobajtów). Wysłanie większego załącznika musi być powiadomione przynajmniej dzień wcześniej na liście dyskusyjnej i musi spotkać się ze zgoda użytkowników listy; :arrow:5.12. Na liście obowiązuje ograniczenie - do 8 listów dziennie, przypadające na jednego użytkownika. W razie przekroczenia tego limitu, na listę zostanie wysłane ostrzeżenie. Jeśli użytkownik drugi raz przekroczy powyższy limit, zostanie wysłane ponowne ostrzeżenia. Przy trzecim przekroczeniu limitu, moderator jest zobowiązany do nałożenia sankcji, zależnie od wielkości wykroczenia. Ilość ostrzeżeń nabija się od nowa tylko w przypadku gdy dany użytkownik odbył już "karę" przydzieloną mu przez moderatora lub gdy poda moderatorowi dobry powód ku temu.
   :arrow:5.12. Na liście obowiązuje ograniczenie - do 8 listów dziennie, przypadające na jednego użytkownika. W razie przekroczenia tego limitu, na listę zostanie wysłane ostrzeżenie. Jeśli użytkownik drugi raz przekroczy powyższy limit, zostanie wysłane ponowne ostrzeżenia. Przy trzecim przekroczeniu limitu, moderator jest zobowiązany do nałożenia sankcji, zależnie od wielkości wykroczenia. Ilość ostrzeżeń nabija się od nowa tylko w przypadku gdy dany użytkownik odbył już "karę" przydzieloną mu przez moderatora lub gdy poda moderatorowi dobry powód ku temu. :arrow:5.13. Aby zapisać się na listę, użytkownik musi wysłać list na adres: [email protected] z konta, z którego chce być zapisany lub też zgłosić się do moderatora listy z prośbą o zapisanie;
   :arrow:5.13. Aby zapisać się na listę, użytkownik musi wysłać list na adres: [email protected] z konta, z którego chce być zapisany lub też zgłosić się do moderatora listy z prośbą o zapisanie; :arrow:5.14. Aby wypisać się z listy, użytkownik musi wysłać list na adres: [email protected] z konta, na którym zapisany jest na listę lub też zgłosić się do moderatora listy z prośbą o wypisanie;
   :arrow:5.14. Aby wypisać się z listy, użytkownik musi wysłać list na adres: [email protected] z konta, na którym zapisany jest na listę lub też zgłosić się do moderatora listy z prośbą o wypisanie;:arrow:6. Sankcje przewidziane za niestosowanie się do reguł obowiązujących na liście:
 :arrow:6.1. Kontrolowanie wysyłanych przez użytkownika listów;
   :arrow:6.1. Kontrolowanie wysyłanych przez użytkownika listów; :arrow:6.2. Tymczasowe zablokowanie możliwości wysyłania przez użytkownika listów na okres od dwóch tygodni do jednego miesiąca;
   :arrow:6.2. Tymczasowe zablokowanie możliwości wysyłania przez użytkownika listów na okres od dwóch tygodni do jednego miesiąca; :arrow:6.3. Całkowite usunięcie użytkownika z listy;
   :arrow:6.3. Całkowite usunięcie użytkownika z listy; :arrow:6.4. Całkowite usunięcie danego użytkownika z listy wraz z usunięciem go z listy współpracowników Tawerny RPG (wymagane porozumienie moderatora listy z redaktorem naczelnym Tawerny RPG). Punkt ten dotyczy tylko i wyłącznie szczególnych przypadków łamania zasad opisanych w regulaminie Tawernie RPG oraz listy dyskusyjnej redaktorów;
   :arrow:6.4. Całkowite usunięcie danego użytkownika z listy wraz z usunięciem go z listy współpracowników Tawerny RPG (wymagane porozumienie moderatora listy z redaktorem naczelnym Tawerny RPG). Punkt ten dotyczy tylko i wyłącznie szczególnych przypadków łamania zasad opisanych w regulaminie Tawernie RPG oraz listy dyskusyjnej redaktorów; 
    
   
   IV. REGULAMIN FORUM TAWERNY RPG
 IV. REGULAMIN FORUM TAWERNY RPG:arrow:1. Forum Tawerny RPG, jest integralną częścią Tawerny RPG, znajduje się pod adresem http://forum.tawerna.rpg.pl.
:arrow:2. Nadzór nad forum sprawuje osoba wyznaczona redaktora naczelnego Tawerny RPG.
:arrow:3. Forum jest nie tylko miejscem dyskusji i wymiany poglądów, ale także miejscem, w którym, w sytuacjach zgodnych z regulaminem Tawerny RPG, jej redaktorzy dokonują głosowań.
:arrow:4. Każdy redaktor Tawerny RPG jest zobowiązany do założenia osobistego konta na forum i powiadomienia o tym fakcie osoby sprawującej nad nim nadzór.
:arrow:5. Reguły dotyczące użytkowników forum:
 :arrow:5.1. Forum przeznaczone jest dla wszystkich ludzi, którzy mają do przekazania coś ciekawego na tematy poruszane na nim;
   :arrow:5.1. Forum przeznaczone jest dla wszystkich ludzi, którzy mają do przekazania coś ciekawego na tematy poruszane na nim; :arrow:5.2. Każdy nowy temat powinien znajdować się w odpowiednim dla niego dziale. Dyskusje nie powinny schodzić z tematu;
   :arrow:5.2. Każdy nowy temat powinien znajdować się w odpowiednim dla niego dziale. Dyskusje nie powinny schodzić z tematu; :arrow:5.3. Na forum zabronione jest używanie słownictwa powszechnie uważanego za wulgarne. Nie istnieje też żaden dział odpowiadający specyfice działów "Flames", czy "SuckAss" na innych forach. Na tym forum wymagana jest kultura wypowiedzi;
   :arrow:5.3. Na forum zabronione jest używanie słownictwa powszechnie uważanego za wulgarne. Nie istnieje też żaden dział odpowiadający specyfice działów "Flames", czy "SuckAss" na innych forach. Na tym forum wymagana jest kultura wypowiedzi; :arrow:5.4. Zabronione jest obrażanie jakiegokolwiek innego użytkownika forum;
   :arrow:5.4. Zabronione jest obrażanie jakiegokolwiek innego użytkownika forum; :arrow:5.5. Na forum zabroniony jest tzw. "powerposting", czyli popularne nabijanie sobie licznika postów, bez przekazywania żadnych informacji. Decyzja o dopuszczalnych granicach tego zjawiska zależy tylko i wyłącznie od moderatorów;
   :arrow:5.5. Na forum zabroniony jest tzw. "powerposting", czyli popularne nabijanie sobie licznika postów, bez przekazywania żadnych informacji. Decyzja o dopuszczalnych granicach tego zjawiska zależy tylko i wyłącznie od moderatorów; :arrow:5.6. Na forum zabroniony jest ogólnie pojęty sieciowy "spam". Czyli wszelkiego rodzaju wklejanie listy plików mp3, rozkładów jazdy stacji Koluszki Centralne, logów z "irca" (nie tyczących się aktualnie omawianego tematu), itp.;
   :arrow:5.6. Na forum zabroniony jest ogólnie pojęty sieciowy "spam". Czyli wszelkiego rodzaju wklejanie listy plików mp3, rozkładów jazdy stacji Koluszki Centralne, logów z "irca" (nie tyczących się aktualnie omawianego tematu), itp.; :arrow:5.7. Zabrania się poruszania tematów, które mogą urazić innych użytkowników forum (wiara, przekonania polityczne itp.);
   :arrow:5.7. Zabrania się poruszania tematów, które mogą urazić innych użytkowników forum (wiara, przekonania polityczne itp.); :arrow:5.8. Wytłumaczenie "jestem dysortografem" nie będzie tutaj przyjmowane, gdy jakaś osoba w co drugim słowie robi błąd. Internet jest medium, które wymaga znajomości ortografii, chociaż w minimalnym stopniu. Uwaga! Nie oznacza to jednak, iż moderatorzy będą czepiać się każdego błędu, każdej literówki - po prostu chcemy, aby nasze forum było czytelne i nie raziło takimi bykami jak: "ktury", "hcialbym", "muc"...
   :arrow:5.8. Wytłumaczenie "jestem dysortografem" nie będzie tutaj przyjmowane, gdy jakaś osoba w co drugim słowie robi błąd. Internet jest medium, które wymaga znajomości ortografii, chociaż w minimalnym stopniu. Uwaga! Nie oznacza to jednak, iż moderatorzy będą czepiać się każdego błędu, każdej literówki - po prostu chcemy, aby nasze forum było czytelne i nie raziło takimi bykami jak: "ktury", "hcialbym", "muc"...:arrow:6. Sankcje przewidziane za niestosowanie się do reguł obowiązujących na forum:
 :arrow:6.1. Wyzerowanie licznika postów;
   :arrow:6.1. Wyzerowanie licznika postów; :arrow:6.2. Skasowanie pojedynczego postu danego użytkownika;
   :arrow:6.2. Skasowanie pojedynczego postu danego użytkownika; :arrow:6.3. Skasowanie wszystkich postów danego użytkownika;
   :arrow:6.3. Skasowanie wszystkich postów danego użytkownika; :arrow:6.4. Skasowanie użytkownika z forum;
   :arrow:6.4. Skasowanie użytkownika z forum; :arrow:6.5. Zablokowanie dostępu do forum z danego adresu IP.
   :arrow:6.5. Zablokowanie dostępu do forum z danego adresu IP.
 
			

 
	





